SANJA PLOHL, kitara
Spored
Joaquín Rodrigo: Invocación y danza / Povabilo in ples (»Homenaje a Manuel de Falla / poklon Manuelu de Falli«)
Manuel de Falla: Homenaje pour Le tombeau de Claude Debussy / Poklon grobnici Clauda Debussyja
Angelo Gilardino: Jondo (»Homenaje a Joaquín Turina / Poklon Joaquínu Turini«) iz zbirke Studi di virtuosità e di trascendenza / Virtuozne in transcendentne etude
Joaquín Turina: Homenaje a Tárrega / Poklon skladatelju Tárregi
Eduardo Sainz de la Maza: Homenaje a la guitarra / Poklon kitari (»bratu Reginu«)
Regino Sainz de la Maza: Zapateado (španski ljudski ples)
Annette Kruisbrink: Homenaje a Paco de Lucía / Poklon Pacu de Lucíi
Paco de Lucía: Guajiras / Kmetovalci
Kitaristka Sanja Plohl spada med najvidnejše kitariste nove generacije. S svojimi interpretacijami je osvojila več kot dvajset najvišjih nagrad na mednarodnih glasbenih tekmovanjih in festivalih. Med drugim je prvonagrajenka mednarodnih glasbenih tekmovanj v Londonu (Ivor Mairants Award), Barceloni (L'Arjau), Córdobi (Festival kitare), Lizboni (Guitarmania), Sevilji, Jaenu in Llereni. Osvojila je tudi nagrade občinstva na tekmovanjih “Miguel Llobet” (Barcelona) in “Luys Milan” (Valencija). Kot prvonagrajenka 2. mednarodnega kitarskega tekmovanja v Sevilji je leta 2012 posnela zgoščenko za špansko založbo Iberia Classical, ki je bila med kritiki in občinstvom odlično sprejeta.
Sanja je poleg številnih samostojnih recitalov po Evropi (London, Atene, Istanbul, Madrid, Lizbona, Barcelona, Sevilja, Haag, Bournemouth itd.) sodelovala v različnih komornih sestavih ter kot solistka nastopila z orkestri na Nizozemskem, v Španiji in v Nemčiji (Norddeutsche Philharmonie Rostock).
Njen repertoar obsega glasbo petih stoletij, od renesančnih del španskih vihuelistov pa vse do najnovejših glasbenih stvaritev 21. stoletja. Med drugim je doslej predstavila tematske recitale španskih, latinoameriških, judovskih in sodobnih katalonskih skladateljev. Krstno je odigrala številna nova dela slovenskih in tujih skadateljev ter mnogo tujih skladb prvič predstavila slovenski publiki. Kot pedagoginja je izvedla seminarje, predavanja in didaktične koncerte v Sloveniji, Španiji, Turčiji in na Nizozemskem.
Sanja je po opravljeni mednarodni maturi na 2. gimnaziji ter programu kitare na Srednji glasbeni šoli v Mariboru (S. Lamut) nadaljevala študij na ljubljanski akademiji za glasbo (T. Rajterič) ter nato na Visoki šoli za glasbo in gledališče v Rostocku (T. Offermann), kjer je z odliko diplomirala. Magistrirala je na Kraljevem konzervatoriju v Haagu (prof. Z. Dukic) ter zaključila specializacijo na salzburškem Mozarteumu (E. Fisk). Izpopolnjevala se je tudi v Barceloni (A. Garrobé, F. Rodríguez), Sieni (O. Ghiglia) ter na številnih mojstrskih tečajih vodilnih interpretov in skladateljev. Njen glasbeni razvoj so podpirali Ministrstvo za kulturo, Zoisov sklad, klub Soroptimist International, nizozemska vladna fundacija Huygens, Accademia Chigiana, akademija “Música en Compostela”, organizacija Yehudija Menuhina “Live Music Now”in „Alhambra Reserva 1925“.
Od leta 2009 deluje kot samostojna glasbenica med Slovenijo in Španijo ter se še posebej posveča raziskovanju in študiju španske glasbe.
"...izvrstna tehnika, temperament, prefinjenost in izjemna muzikalna zrelost, ki jo najdemo le pri redkih kitaristih." Večer, 12.09.2009
"Veliko dvorano Slovenske filharmonije je napolnjeval lep in v vsej svoji globini poln ton kitare, ki je omogočal, da je bila slišen vsak interpretativni odtenek v tehnično popolni in izrazno neverjetno barviti igri Sanje Plohl." 16.02.2010 Radio Slovenija, oddaja Glasbeni utrip
“Diskografski debut kitaristke, ki je na dobri poti k zelo uspešni karieri in ki odraža njeno kapaciteto poseganja po zelo raznovrstnem repertoarju: od vihuele iz šestnajstega stoletja do sodobnih skladateljev kot je Angelo Gilardino. Njeno razumevanje do interpretirane glasbe nima razpok, njena tehnika preletava težavnosti s osupljivo spretnostjo, njen zvok, mlad in eleganten – nagiba se bolj k svetlobi kot pa k sencam – vse to so vrednote, ki so perfektno ujete na tej dragoceni zgoščenki.” Javier Suárez-Pajares, kritik in muzikolog o zgoščenki Danseuse dans Grenade
Vstop je možen tudi z abonentsko kartico Orkestrski cikel ali Komorni cikel 2013/2014 Koncertne poslovalnice Narodnega doma Maribor.